Renderování na pozadí
Dobrý den, mám otázku. K čemu vlastně je renderování na pozadí a je tedy nutné ho mít zapnuté, případně v čem je to lepší a naopak?. Toho se týká i další otázka. Nechat renderovat hned (na pozadí) scény které jsou v jiném rozlišení než většina ostatních v projektu? Proč tedy renderovat na pozadí, když to zdržuje v práci a dost zatěžuje procesor?. Zpracovávám projekt v PS15. Díky
Renderovani na pozadi je to nejhorsi co PS vubec vymyslel. Osobne jsem doufal,ze to v novejsich verzich odstrani.
1. zdrzuje to pri praci ,ja ho mel vzdycky vypnutej a to jsem netusil jeste dalsi souvislosti.
2. nevim sice,jak je PS napsanej a jak ma nastaveny algoritmy ci kodeky,ale jakykoliv rendering snizuje kvalitu vide a pokud si dobre vzpominam,PS renderoval celou timeline. Coz znamena,ze nerenderoval jen OVERLOADED AREA (bohuzel me ted nenapada cesky ekvivalent) ale vsechno. Normalni strizny totiz renderuji jen prechody,barevny korekce atd. Proste pasaze,kde nejsou zasahy do puvodniho materialu.
1. zdrzuje to pri praci ,ja ho mel vzdycky vypnutej a to jsem netusil jeste dalsi souvislosti.
2. nevim sice,jak je PS napsanej a jak ma nastaveny algoritmy ci kodeky,ale jakykoliv rendering snizuje kvalitu vide a pokud si dobre vzpominam,PS renderoval celou timeline. Coz znamena,ze nerenderoval jen OVERLOADED AREA (bohuzel me ted nenapada cesky ekvivalent) ale vsechno. Normalni strizny totiz renderuji jen prechody,barevny korekce atd. Proste pasaze,kde nejsou zasahy do puvodniho materialu.
-
- Informace
-
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů