Problém s exportem na DVD

Fórum ke všem verzím Pinnacle Studia 10 až 15
Zamčeno
cheney

Prosím o radu. Stříhal jsem video v Pinnaclu (verze 11.1.2.5231) do formátu DVD (nastavena nejvyšší kvalita) a tohle je výsledek:
http://sklad.obrazku.cz/obr29123_KMPDVD003331142833.JPG
http://sklad.obrazku.cz/obr29122_KMPDVD002621142730.JPG
http://sklad.obrazku.cz/obr29121_KMPDVD002264123313.JPG
Obraz tak nějak řádkuje při pohybu kamery a nevím, jak se toho zbavit, už jsem zkoušel vše možné. Zkoušel jsem i export do avi, ale výsledek byl vždy stejný. Nejsem na Pinnacle žádný odborník, ale nějaký video už jsem dělal a nikdy jsem takový výsledek neměl. Až teď a mám pocit, že jsem dělal vše jako dřív.
Mám Win XP SP2.
Za rady předem díky.
Mart
Kontaktovat uživatele:

Vypadá to jako prokládání.
Napiš více informací - zdroj videa (DV, převod z VHS, ...), jestli to dělá jen PC, nebo i ve stolním přehrávači (zkusit i jiné programy, nebo na jiném PC - možná jsou nějak rozhozené kodeky). Zkus v nastavení exportu přenastavit volbu progresivní kódování.
cheney

Video je přímo z kamery Sony DCR TRV 255E, přes Pinnacle do komplu, dělá to jak v PC, tak po vypálení na DVD ve stolním přehrávači. Jiné PC nebo program je samozřejmě možnost, ale nechávám to až na konec, dost jsem se s tím filmem totiž drbal... Progresivní kódování jsem zkoušel a nic...
Mart
Kontaktovat uživatele:

V tom případě to vypadá, že to nějak zkazí Studio. Zkusil bych kousek udělat na jiném PC (tím se ujistíš že to není už takto natočené).
Pokud to jinde půjde, tak je nejjednodušší přeinstalovat Studio, nebo lépe Windows.
Ale rozhodně bych to zkusil nejdřív na jiném PC, nebo pak ještě v jiném střihovém programu (zkus demoverzi vegasu nebo premiere).
Lubas