Stránka 1 z 1

Trable s hardwarem.

Napsal: 28.05.2013, 01:01
od steviezah
Na svém PC jsem otestoval tyto grafické karty:
1)Nvidia 8600 GT 512 MB RAM
2)Nvidia 8800GT PX 512 MB RAM
3)AMD X 700 SE 256 MB RAM
4)Nvidia 460GTX SE 1 GB RAM
5)AMD 4650 1 GB RAM
Popis mého PC najdete v profilu proto ve zkratce:

Karta 1:
1920 50p se kousalo,přidal jsem prerender na 80%, pak se to dalo
1440 25i lepší a ostatní bez problémů.
Karta 2:
S tou mi PS neočekávaně padalo, nedalo se použít.Objevila se známá hláška
Studio NG přestalo pracovat.
Karta 3:
Neuvěřitelné, jela pomalu,na všechno jsem musel čekat, ale PS nespadlo!!
720p zvládala slušně,SD bez problému.
Karta 4:Velmi mírné zpoždění u některých operací 1920 50 p,
1440i nastavil jsem na prerenderu 40% pak bez problému a ostatní také
Karta 5:Vše bez prerenderu, bez problému.

Jako testovací video jsem použil běžné home video záběry.
Resumé:
Máte-li problém s PS 16, je docela možný problém v PC, které nestíhá
protože některá komponenta jej brzdí.
Bohužel řešení nenajdete ani v renomovaných firmách,jejich technici obvykle prd vědí
o editaci videa.Jako odstrašující příklad uvedu PC uživatelky, která sice měla
relativně nabušené PC, ale bohužel s integrovanou grafikou v procesoru Intel i5-3570.
Toto PC jí bylo prodáno včetně PS 16 Plus jako vhodné pro editaci videa.
Přímým porovnáním při práci mého a jejího PC jsem byl velice nemile překvapen
a nevím jak bych chování PS 16 popsal.
Nejvýstižnější by asi bylo:těžkopádné

Re: Trable s hardwarem.

Napsal: 28.05.2013, 05:40
od Karel.
Pokud skutečně platí co jsem naměřil při mém testu, tak karty 1-3 mají málo vlastní grafické paměti (VRAM).
http://forum.strihvidea.cz/read.php?29, ... #msg-11121

Zopakuji jaké využití VRAM jsem naměřil pro 1920x1080i/30:
PS 14 ... cca 1100 MB
PS 15 ... cca 1100 MB
PS 16 ... cca 600 MB

Schválně si stáhni prográmek GPU-Z
http://www.techpowerup.com/gpuz/
a v záložce Sensors je něco jako Memory usage kde se dá sledovat aktuální obsazení VRAM.

Re: Trable s hardwarem.

Napsal: 28.05.2013, 09:11
od steviezah
Nejprve oprava:Karta 3 je sice X 700, ale 256MB, nikoliv 128 jak jsem měl uvedeno
původně.Špatně jsem identifikoval paměťové čipy.
Pro Karel:
nezpochybňuji Tvoje testy.Z nich vyplývá, že Pinnacle pokud nemá dostatek VRAM
na grafické kartě, využívá pro práci paměti určené pro systém.
Tím se opět dostaneme k hardwarovému důvodu proč v některých případech
řada PS padala nebo fungovala nekorektně a bohužel to vypadá, že sice programátoři
upravili tento algoritmus u PS 16, ale asi ne zcela dokonale.A problém pádů
a nekorektního chování na určitém hardwaru se nevyhnul ani PS 16.

Re: Trable s hardwarem.

Napsal: 01.07.2013, 11:38
od kamera11
XXX

Re: Trable s hardwarem.

Napsal: 19.10.2013, 22:51
od kamera11
XXX

Re: Trable s hardwarem.

Napsal: 20.10.2013, 07:53
od vksoft
3.11.2013? Není to náhodou 11.3.2013? Tuto aktualizaci mám již dávno staženou....

Re: Trable s hardwarem.

Napsal: 20.10.2013, 09:39
od Miroslav Polner
Tá aktualizácia nie je nová, ovšem keď už je tu zmienka tak po naištalovaní tejto aktualizácie nefungujú efekty Red Giant a to Magic Bullet Cosmo a Trapcode Particular. Pred inštaláciou tejto aktualizácie išlo všetko normálne,overoval som to na Pc kam som PS 16 inšaloval. Písal som do Corelu aj Pinnacle ale s odpoveďou sa neunúvajú.

Re: Trable s hardwarem.

Napsal: 13.11.2013, 13:02
od Peťo
Ahojte, možno nie som v správnom vlákne, ale nové nechcem zakladať..teda k môjmu problému...Pri rýchlom importe niektorých video súborov (SD) do programu Pinaccle 16 sa načítanie (import) zasekne, nič sa nedeje. Niekedy pri prvom súbore, niekedy pri xy súbore v poradí. Potom sa import nedá ani stornovať. Tie isté súbory som skúšal načítať do Pinnacle 14 HD, tam to načítalo korektne. Netuším, kde môže byť problém. Stretli ste sa už s podobným problémom? A ešte jedna otázka, renderovanie mám vypnuté...aký to má vplyv na prácu so strihom a na konečný výsledok projektu? Ďakujem ...