Trable s hardwarem.

Odpovědět
steviezah
Příspěvky: 1735
Registrován: 22.03.2010, 12:00
Kontaktovat uživatele:

Na svém PC jsem otestoval tyto grafické karty:
1)Nvidia 8600 GT 512 MB RAM
2)Nvidia 8800GT PX 512 MB RAM
3)AMD X 700 SE 256 MB RAM
4)Nvidia 460GTX SE 1 GB RAM
5)AMD 4650 1 GB RAM
Popis mého PC najdete v profilu proto ve zkratce:

Karta 1:
1920 50p se kousalo,přidal jsem prerender na 80%, pak se to dalo
1440 25i lepší a ostatní bez problémů.
Karta 2:
S tou mi PS neočekávaně padalo, nedalo se použít.Objevila se známá hláška
Studio NG přestalo pracovat.
Karta 3:
Neuvěřitelné, jela pomalu,na všechno jsem musel čekat, ale PS nespadlo!!
720p zvládala slušně,SD bez problému.
Karta 4:Velmi mírné zpoždění u některých operací 1920 50 p,
1440i nastavil jsem na prerenderu 40% pak bez problému a ostatní také
Karta 5:Vše bez prerenderu, bez problému.

Jako testovací video jsem použil běžné home video záběry.
Resumé:
Máte-li problém s PS 16, je docela možný problém v PC, které nestíhá
protože některá komponenta jej brzdí.
Bohužel řešení nenajdete ani v renomovaných firmách,jejich technici obvykle prd vědí
o editaci videa.Jako odstrašující příklad uvedu PC uživatelky, která sice měla
relativně nabušené PC, ale bohužel s integrovanou grafikou v procesoru Intel i5-3570.
Toto PC jí bylo prodáno včetně PS 16 Plus jako vhodné pro editaci videa.
Přímým porovnáním při práci mého a jejího PC jsem byl velice nemile překvapen
a nevím jak bych chování PS 16 popsal.
Nejvýstižnější by asi bylo:těžkopádné
Karel.

Pokud skutečně platí co jsem naměřil při mém testu, tak karty 1-3 mají málo vlastní grafické paměti (VRAM).
http://forum.strihvidea.cz/read.php?29, ... #msg-11121

Zopakuji jaké využití VRAM jsem naměřil pro 1920x1080i/30:
PS 14 ... cca 1100 MB
PS 15 ... cca 1100 MB
PS 16 ... cca 600 MB

Schválně si stáhni prográmek GPU-Z
http://www.techpowerup.com/gpuz/
a v záložce Sensors je něco jako Memory usage kde se dá sledovat aktuální obsazení VRAM.
steviezah
Příspěvky: 1735
Registrován: 22.03.2010, 12:00
Kontaktovat uživatele:

Nejprve oprava:Karta 3 je sice X 700, ale 256MB, nikoliv 128 jak jsem měl uvedeno
původně.Špatně jsem identifikoval paměťové čipy.
Pro Karel:
nezpochybňuji Tvoje testy.Z nich vyplývá, že Pinnacle pokud nemá dostatek VRAM
na grafické kartě, využívá pro práci paměti určené pro systém.
Tím se opět dostaneme k hardwarovému důvodu proč v některých případech
řada PS padala nebo fungovala nekorektně a bohužel to vypadá, že sice programátoři
upravili tento algoritmus u PS 16, ale asi ne zcela dokonale.A problém pádů
a nekorektního chování na určitém hardwaru se nevyhnul ani PS 16.
kamera11
Příspěvky: 376
Registrován: 09.06.2012, 00:42
Kontaktovat uživatele:

XXX
kamera11
Příspěvky: 376
Registrován: 09.06.2012, 00:42
Kontaktovat uživatele:

XXX
vksoft
Příspěvky: 17
Registrován: 29.03.2011, 15:31
Kontaktovat uživatele:

3.11.2013? Není to náhodou 11.3.2013? Tuto aktualizaci mám již dávno staženou....
Miroslav Polner

Tá aktualizácia nie je nová, ovšem keď už je tu zmienka tak po naištalovaní tejto aktualizácie nefungujú efekty Red Giant a to Magic Bullet Cosmo a Trapcode Particular. Pred inštaláciou tejto aktualizácie išlo všetko normálne,overoval som to na Pc kam som PS 16 inšaloval. Písal som do Corelu aj Pinnacle ale s odpoveďou sa neunúvajú.
Peťo
Příspěvky: 2
Registrován: 13.11.2013, 11:07
Kontaktovat uživatele:

Ahojte, možno nie som v správnom vlákne, ale nové nechcem zakladať..teda k môjmu problému...Pri rýchlom importe niektorých video súborov (SD) do programu Pinaccle 16 sa načítanie (import) zasekne, nič sa nedeje. Niekedy pri prvom súbore, niekedy pri xy súbore v poradí. Potom sa import nedá ani stornovať. Tie isté súbory som skúšal načítať do Pinnacle 14 HD, tam to načítalo korektne. Netuším, kde môže byť problém. Stretli ste sa už s podobným problémom? A ešte jedna otázka, renderovanie mám vypnuté...aký to má vplyv na prácu so strihom a na konečný výsledok projektu? Ďakujem ...
Odpovědět
  • Informace
  • Kdo je online

    Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů