Vytvoření menu + podmenu + nastavení

Fórum ke všem verzím Pinnacle Studia 10 až 15
Lakde

Chci poradit jak vytvořit menu s podmenu - obdobně jako je to u profi DVD
např.:
Zakladní menu - 1přehrát film, 2 kapitoly, 3 bonusy
1 podmenu na kapitoly - soupis jednotlivých kapitol + moznost spuštění od kterékoliv kapitoly až po konec filmu
2 podmenu - Bonusy - filmové + foto bonusy,

Jedná se mi hlavně o nastavení a provázání jednotlivých menu.
Je to vůbec proveditelné v Pinnacle studiu.?
Jsem začátečník , ale učím se velmi rychle.

Předem děkuji všem zúčastněným za odpovědi

Lakde
Romolus

Dobrý den. Možná, že se mýlím a že jsem na to nepřišel právě, jako Vy. Ale podle mých zkušeností je takto strukturované menu v Pinnacle Studiu neproveditelné. doporučuji obrátit se s tímto problémem přímo na podporu, ve firmě EXAC, která Pinnacle zastupuje a provádí technickou podporu.
Tomas

No já tedy nevím, v PS nedělám už dlouho, ale pokud si dobře pamatuji, několikrát jsem to dělal. Hlavní menu mělo např. dvě tlačítka. 1) Přehrát vše, 2)Výběr kapitol. Druhé tlačítko bylo přímo směrované do menu č.2, kde byly na výběr jednotlivé kapitoly. Ale jak říkám dlouho jsem to ve Studiu už nedělal.
kajko

Takto vytvořená menu šla dělat ve starších verzích Pinnaclu naprosto bez problému, u novějších by to sice z principu mělo fungovat úplně stejně, ale občas program vytrvale odmítá nastavit skok z nějakého tlačítka prvního menu na menu druhé. Výsledek je, že v některém projektu se vícestupňová menu podaří vytvořit, v jiném nikoliv. Najít v tom nějakou zákonitost se mi nepodařilo. Teď začínám dělat s verzí 12, tak uvidíme. Obecně platí, že čím novější verze Pinnaclu, tím má sice víc možností, ale také obrovskou spoustu neodladěných chyb. A namísto opravy chyb výrobce raději každý rok vydá další novou verzi, ve které ty chyby pořád opakuje.
Tomas