Power Director Ultra 11.0.0.2321 64bit

Odpovědět
poklop88
Příspěvky: 2
Registrován: 18.08.2015, 20:24
Kontaktovat uživatele:

Zdravím, jsem nováček.

Začal jsem po doporučení používat tenhle software na stříhání videa z mojí GoPro Hero 4.
Videa mám na HDD a když je importuji do Power Directoru, tak jak je to přesně na návodech na Youtube, tak v příloze posílám obrázek,
video vždycky hraje tak 3 sec a pak to udělá rendering a když je tam 100 procent, tak to zase hraje tři vteřiny, dokuď to není celé zelené,

Pochopil bych, kdyby to udělalo při načítání videa na začátku, ale dělá to pokaždé. Na druhém obrázku to ukazuje, že video by mělo být ready.

Je to verzí? Grafikou? Máte někdo podobné zkušenosti?

Moje PC sestava -

Intel Core I7 3770K 3,50GHZ
Nvidia GeForce GTX760
8GB RAM
Kingston HDD device SSD
[attachment 1072 ukzka.jpg]
[attachment 1073 nahled2.jpg]
Přílohy
nahled2.jpg
nahled2.jpg (248.21 KiB) Zobrazeno 796 x
ukázka.jpg
ukázka.jpg (257.77 KiB) Zobrazeno 796 x
Pali55
Příspěvky: 73
Registrován: 08.10.2013, 18:11
Kontaktovat uživatele:

Asi najjednoduchšie bude prekonvertovať videa v nižšie uvedenom softvéri GoPro Studio do mp4 a potom import týchto súborov do Power Director a editovať.
Napadá ma tiež nesprávne nastavenie projektu v PD.

Alebo skúste toto:

Je potrebné pridať na koniec v súbore Profile.ini umiestnený v C: \ Users \ (užívateľské meno), \ AppData \ Roaming \ CyberLink \ PowerDirector \ 11.0. Ak nemáte , jednoducho zmeniť názov svojho textového súboru, a to tam dať. Zmena (užívateľské meno), ako vaše užívateľské meno na počítači. Reštartujte PC
(Adresár AppData sa ukáže až po navolení zobrazenia skrytých a systemových súborov,napr v Total Commander-ovi)

Stiahnuť textový súbor ktorého obsah-txt sa vloží do Profile.ini
GoPro_2_7k.txt

----------------------------------------------------------------------------------------

[img]http://www.pali55.eu/wp-content/uploads ... 58x349.jpg[/img]

Strihový program nielen pre kamery GoPro ale hlavne pre ne.