Kúpiť Corel VideoStudio?

Mio
Příspěvky: 7
Registrován: 28.02.2014, 09:14
Kontaktovat uživatele:

Chcem požiatať skúsenejších o radu pri nákume editačného video SW.
Po kúpe kamery (1920x1080/50p) a odskúšaní k nej dodávanému SW sa rozhodujem, aký iný SW kúpiť. Som čistý amatér a filmujem len pre rodinu.
Mal som možnosť odskúšať Pinnacle 17 a Corel VideoStudio X6. Mám pocit, že tieto SW sú asi pre amatéra najvhodnejšie. Tak že sa rozhodujem medzi nimi.

Mám pocit, že Corel je jednoduchší na ovládanie, ale v Pinnacle mám veci editáciu viac pod kontrolou. Je to tak, alebo sa mýlim ?
Tiež som si prečítal dosť pripomienok ohľadom nestability Pinnacle. Je to naozaj tak závažné?
V prospech Corelu hovorí aj nová verzia s podporou 64 bit.

Ďakujem za všetky rady a pripomienky.
kamera11
Příspěvky: 376
Registrován: 09.06.2012, 00:42
Kontaktovat uživatele:

XXX
Laďa
Příspěvky: 266
Registrován: 22.02.2014, 10:23
Kontaktovat uživatele:

Jestli je Corel pro 64bit a Pinnacle ne, a máte na to hardware (více jak 4GB RAM), jděte do Corelu. V otázce angličtiny (ENG), je to jen o tom, se těch pár slovíček naučit. Jestli máte s ENG velký problém a nechuť se učit, vemte Pinnacle. Jinak není důležité znát hned soft napoprvé do všech podrobností, to příjde časem, je-li chuť se učit. Základy jsou v obou stejné.
Mio
Příspěvky: 7
Registrován: 28.02.2014, 09:14
Kontaktovat uživatele:

Najskôr Vám chcem ďakujem za reakciu. Vážim si každú odpoveď.
Živím sa predajom a supportom sw pre 3D modelovanie a vizualizácie. Z toho dôvodu uprednostňujem legálne zakúpenie sw pred iným spôsobom jeho nadobudnutia ;)
Názov pre tému "Kúpiť Corel VideoStudio?" asi mal skôr znieť či kúpiť Corel, alebo Pinnacle, ale nechcel som vyvolávať zbytočne emócie. ;)
Corel aj Pinnacle som skúšal v prostredi Win8. V oboch som si skúsil spracovať niekoľko videí z dovoleniek.
Oba SW sú od toho istého predajcu, ale od dvoch programátorských tímov, Corel a Pinnacle (AVID, ...).