Vypálení videa

Fórum ke všem verzím Pinnacle Studia 10 až 15
Zamčeno
ludvik
Příspěvky: 1
Registrován: 08.11.2012, 16:45
Kontaktovat uživatele:

Na kameru Sony HDR-CX730E jsem natočil video v nejvyšší kvalitě rozlišení PS(50p).Po sestřihání v Pinnacle Studio 15 Ultimate Collection má video nahrávka velikost 23,1GB a délku 122 min.Když zadám export videa na disk Blu-ray,nejvyšší kvalita,tak v grafickém menu nastavení v dolním žlutém kolečku to píše dostupnost:0 vteřin, přes:50 min. a kvalita:63%. Proč je kvalita jen 63%,když ve vypalovací jednotce LG BH10LS30 mám blu-ray disk Verbatim 25GB a bude kvalita po vypálení o hodně horší než originál? Jsem začátečník a nevím jestli nedělám něco špatně.Předem děkuji za odpovědi.
Romolus
Příspěvky: 1755
Registrován: 26.05.2010, 10:08
Kontaktovat uživatele:

Je to známá chyba Pinnacle. Doporučuji Váš projekt vyrenderovat do M2TS souboru tak, aby se na DB placku vešel a z něho potom vytvořit BD strukturu disku v TS MuxeR 1.10.6, volně ke stažení na webu. Do toho soubor vložíte a máte plnohodnotný BD obraz budoucího disku, který můžete vypálit např. v NERO jako UDF 2.60.

Neplatí pro video vytvořené v Pinnacle s menu a kapitolami. :-)
apendixen
Příspěvky: 93
Registrován: 04.02.2009, 07:10
Kontaktovat uživatele:

Dobrý večer,měl bych takový dotaz,jak vypálit soubor mpg v délce 15 min.na DVD tak,aby po přehrání jelo zase od začátku.(tzv. smyčku).Rozlišení 1440/1080 50i.Pátral jsem dobu na fóru,ale nic podobného jsem nenašel,anebo špatně hledal.Je-li to vůbec možné,chtěl bych i zachovat kvalitu záznamu.
pppppv
Příspěvky: 29
Registrován: 12.11.2012, 22:56
Kontaktovat uživatele:

SKUSAL SOM TIEZ NIECO PODOBNE ROBIT. ZADAL SOM SI VSAK KVALITU VIDEA AUTOMATICKU A TAM MI V ZLTOM RAMCEKU UZ VYHODILO TAKETO UDAJE:DOSTUPNOST-0 VTERIN, VYUZITO-97 MIN, KVALITA -63%.V HORNOM SEDOM RAMCEKU MI VYHODILO UDAJ VELIKOST-29,1 GB.
VYEXPORTOVAT ANI VYPALIT SOM ZATIAL NESKUSAL TAKZE NEVIEM CO BY TO UROBILO.