Re: Kamera Panasonic TM700
Napsal: 11.03.2011, 12:38
Vaše video z 3.10.2009 je působivé. Líbí se mně. To ale není točeno na Váší TM 700, že? Odborník na PS BOHUŽEL nejsem a ani nemám ambice se jím stát, natož potom v PD9. Jen tady zveřejňuji vlastní zkušenosti. Nic víc, nic míň. S Vámi se nijak přít nehodlám. Nemám to zapotřebí. To Vy to Eviku vztahujete sama na sebe. Já tu diskutuji o 50p v Panasonic kamerách, jako takových. Nepopírám ovšem, že na tu myšlenku jste mě přivedla Vy a jsem Vám za to vděčný. Jsem ostatně povahy, který rád zalézá hluboko do podrobností a zkoumá a zkoumá a snaží se přijít věcem na kloub. Budu velmi rád, když mne poučíte.
Ta zmínka o profi vysokorychlostních kamerách je tu určitě omylem. Nemá to s naším tématem, co společného. My se tu bavíme o kamerách veskrze amatérského segmentu.
Profi filmové kamery mají 24p za sekundu a oko vnímá tuto rychlost posunu filmového pásu, jako zcela ostré. Proto se i BD filmy dělají v tomto formátu. A ten nádherný ostrý a plynulý obraz - jedna báseň. Proto, když má Vaše kamera možnost točit na 1080/25p při 17Mbps, dovoluji si zde opět tvrdit, že je to snímková rychlost dostačující - nemluvě o tom, že takové video zpracuje každý střihový program - a soubor, jako záloha potom nezabere v PC zbytečně tolik místa, když je výsledná kvalita videa srovnatelná, jako při Vašich oblíbených 1080/50p. Proto jste si tu kameru ostatně koupila, není-liž pravda.
Aby jste nás tu přesvědčila o své 50p pravdě ve zpomaleném záběru, buďte tak hodná a udělejte dva stejné záběry Vaším TM700, jednou 50p a jednou 25p a vytvořte z toho shodný pomalý záběr, ve které střižně si vyberete. Rád si výsledek stáhnu a uvidím-li, že jste nejen mne konečně přesvědčila, rád si tu budu potom sypat popel na hlavu. Děkuji za ochotu. Měla by stačit minutka záběru. Chci konečně, aby mě někdo důkazem přesvědčil o výhodě 50p.
Znovu jsem dal přepočítat Váš motocross v PD9 do MPEG4 a ručním nastavením na 50 snímků a toto mi vylezlo.
Video
ID : 1
Formát : AVC
Formát/ : Advanced Video Codec
Format_Profile : Baseline@L4.1
Format_Settings_CABAC/String : Ne
Format_Settings_RefFrames/String : 2 frame
Format_Settings_GOP : M=1, N=29
CodecID : avc1
/ : Advanced Video Coding
Duration/String : 10mn 5s
Bit rate : 16,8 Mbps
Šířka : 1 920pixely
Výška : 1 080pixely
Poměr stran : 16:9
Frame rate : 25,000 fps
Standard : PAL
ColorSpace : YUV
ChromaSubsampling : 4:2:0
BitDepth/String : 8 bits
ScanType/String : Progressive
Bits/(Pixel*Frame) : 0.324
StreamSize/String : 1,18 GiB (99%)
Jazyk : English
Encoded date : UTC 2011-03-11 11:38:23
Tagged date : UTC 2011-03-11 11:38:23
colour_primaries : BT.470-6 System B, BT.470-6 System G, BT.601-6 625, BT.1358 625, BT.1700 625 PAL, BT.1700 625 SECAM
transfer_characteristics : BT.470-6 System B, BT.470-6 System G
matrix_coefficients : BT.470-6 System B, BT.470-6 System G, BT.601-6 625, BT.1358 625, BT.1700 625 PAL, BT.1700 625 SECAM, IEC 61966-2-4 601
Co dělám kurník špatně??
Ta zmínka o profi vysokorychlostních kamerách je tu určitě omylem. Nemá to s naším tématem, co společného. My se tu bavíme o kamerách veskrze amatérského segmentu.
Profi filmové kamery mají 24p za sekundu a oko vnímá tuto rychlost posunu filmového pásu, jako zcela ostré. Proto se i BD filmy dělají v tomto formátu. A ten nádherný ostrý a plynulý obraz - jedna báseň. Proto, když má Vaše kamera možnost točit na 1080/25p při 17Mbps, dovoluji si zde opět tvrdit, že je to snímková rychlost dostačující - nemluvě o tom, že takové video zpracuje každý střihový program - a soubor, jako záloha potom nezabere v PC zbytečně tolik místa, když je výsledná kvalita videa srovnatelná, jako při Vašich oblíbených 1080/50p. Proto jste si tu kameru ostatně koupila, není-liž pravda.
Aby jste nás tu přesvědčila o své 50p pravdě ve zpomaleném záběru, buďte tak hodná a udělejte dva stejné záběry Vaším TM700, jednou 50p a jednou 25p a vytvořte z toho shodný pomalý záběr, ve které střižně si vyberete. Rád si výsledek stáhnu a uvidím-li, že jste nejen mne konečně přesvědčila, rád si tu budu potom sypat popel na hlavu. Děkuji za ochotu. Měla by stačit minutka záběru. Chci konečně, aby mě někdo důkazem přesvědčil o výhodě 50p.
Znovu jsem dal přepočítat Váš motocross v PD9 do MPEG4 a ručním nastavením na 50 snímků a toto mi vylezlo.
Video
ID : 1
Formát : AVC
Formát/ : Advanced Video Codec
Format_Profile : Baseline@L4.1
Format_Settings_CABAC/String : Ne
Format_Settings_RefFrames/String : 2 frame
Format_Settings_GOP : M=1, N=29
CodecID : avc1
/ : Advanced Video Coding
Duration/String : 10mn 5s
Bit rate : 16,8 Mbps
Šířka : 1 920pixely
Výška : 1 080pixely
Poměr stran : 16:9
Frame rate : 25,000 fps
Standard : PAL
ColorSpace : YUV
ChromaSubsampling : 4:2:0
BitDepth/String : 8 bits
ScanType/String : Progressive
Bits/(Pixel*Frame) : 0.324
StreamSize/String : 1,18 GiB (99%)
Jazyk : English
Encoded date : UTC 2011-03-11 11:38:23
Tagged date : UTC 2011-03-11 11:38:23
colour_primaries : BT.470-6 System B, BT.470-6 System G, BT.601-6 625, BT.1358 625, BT.1700 625 PAL, BT.1700 625 SECAM
transfer_characteristics : BT.470-6 System B, BT.470-6 System G
matrix_coefficients : BT.470-6 System B, BT.470-6 System G, BT.601-6 625, BT.1358 625, BT.1700 625 PAL, BT.1700 625 SECAM, IEC 61966-2-4 601
Co dělám kurník špatně??