Potřebujete nastavit 59,940 nebo rovných 60 sn/s?
Já to zkušebně nastavil tak, že jsem vybral Gopro 360/60, rozlišení přepsal na 4K QFHD 3840 x 2160 a zrušil zašktnutí 360 Output, potvrdil Apply a i po znovuotevření zůstaly parametry nastaveny. 59,940 jde nastavit por 4K bez problémů. Bohužel nastavení snímkové frekvence videa v časové ose ve Vegas pořád na 50 a 60sn/s nejde, a dva snímky jsou v jediném políčku, když se roztáhne časová osa na maximum. Stříhat to ale i tak po jednotlivých snímcích jde a to je to hlavní. Přechod prolnutí, o kterém píšete musí být vždy dělitelný minimálně jedním snímkem videa, jinak hrozí ve výsledném videu nešvar, o kterém se zmiňujete výše.
[attachment 1261 Vegas60fps.png]
Doporučuji mít aktivní Snap Grid, aby se video vždy přichýlilo na celý snímek v časové ose a nezůstávaly "mezery". Grid spacing pak na jednotlivé Frames (snímky).
[attachment 1262 VegasSnapGrid.png]
[attachment 1263 VegasSnapSpacing.png]
Snad jsem to popsal dost srozumitelně a alespoň trochu dokázal pomoci.
Velikou RAM já 15 z 32GB využívám k vyrenderování na zkoušku v časové ose. Označím požadovaný kousek videa a vyrenderuji do RAM paměti pro plynulý náhled videa. Klávesová zkratka Shift+B.
[attachment 1264 VegasDynamicRAM.png]
Sekání programu
-
- Příspěvky: 1755
- Registrován: 26.05.2010, 10:08
- Kontaktovat uživatele:
- Přílohy
-
- Vegas Dynamic RAM.png (270.15 KiB) Zobrazeno 1124 x
-
- Vegas Snap Spacing.png (232.81 KiB) Zobrazeno 1124 x
-
- Vegas Snap Grid.png (224.06 KiB) Zobrazeno 1124 x
-
- Vegas 60fps.png (270.14 KiB) Zobrazeno 1124 x
-
- Příspěvky: 111
- Registrován: 17.11.2016, 14:12
- Kontaktovat uživatele:
Velmi děkuji za detailní info k nastavení - náhledové video se výrazně zpřesnilo. Ještě si musím pořádně vyzkoušet to renderování do RAM. Po označení (cca minuta) a spuštění přes SHIFT+B se mi zdálo, že kurzor neprojel celou minutu ale vždy jen asi 75%, a toto vyrenderované video nebylo zcela plynulé. Čekal jsem lepší výsledek. Ale neměl jsem včera moc času na testy. Dnes vyzkouším více. Ale přesto díky!
Tak render do paměti OK - toto jsem neznal! Moc děkuji!
Tak render do paměti OK - toto jsem neznal! Moc děkuji!
-
- Informace
-
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů