Žádost

Fórum k Pinnacle Studio verze 8 a 9
Jarka

Mám velkou prosbu a už nevím, na koho se obrátit o pomoc. Koupila jsem si videokameru Panasonic NV-GS15E a měla bych zájem o PStudio 9, ale jak se zdá, tak s tímto typem kamery nebude kamarádit (i když mi v obchodě skoro přísahali, že to není žádný problém - pro mě ale ano - nevím si s tím rady, jsem totiž začátečník). Jestli bude někdo ochotný mi pomoci a poradí jak na to, budu mu moc vděčná. Děkuji předem.
Mart
Příspěvky: 677
Registrován: 16.01.2005, 18:44
Kontaktovat uživatele:

Proč by to nemělo fungovat?
Nebo už jsi to zkoušela a nejede to? V čem je problém?
Jarka

Prý ta kamera nemá výstup - Fireware? kabel IEEE 1394. Nevím jestli to píšu dobře. Moc se v tom nevyznám, tak to ber s rezervou. Dík
Darwee

Díval jsem se na netu na technické parametry tvé kamery,a Panasonic NV-GS15E je vybaven DV in/out = i-link = FireWire = IEEE 1394,to znamená že má digitální vstup i výstup a bude komunikovat se Studiem,měla by tedy nahrávat video nejen do PC,ale taky sestříhané klipy zpět do kamery,nechápu proč ti někdo nakukal takovou blbost.Daw.
Jarka

Moc moc díky za ochotu a odpověď.

Prosím tě mohl bys mi jako naprostýmu začátečníkovi vysvětlit přímé propojení kamery s PC?

1) DV out je co za konektor? je to jack?
2) kabel na IEEE 1394 se připojí do kamery a nakonci má jako FireWire, který komunikuje s PC klasicky přes FireWire?
3) a tímto způsobem komunikuje PS 9 s kamerou nebo to lze i přes kabel USB?

Díky za podrobnější popis začátečníkovi v tomto oboru
Mart
Příspěvky: 677
Registrován: 16.01.2005, 18:44
Kontaktovat uživatele:

DV in/out = FireWire = IEE 1394 = iLink - je to více názvů pro jeden konektor
Jeden konec (menší) zapojíš do kamery, a druhej (větší, případně taky malej - záleží na kabelu a na pc) do PC.
Přes toto rozhraní můžeš natahovat video.

Pokud umí tvoje kamera ukládat i fotky na paměťovou kartu, tak tyto fotky si můžeš stáhnout přes USB.
Video, ale přes USB nedostaneš.