Jakou digitální kameru pořídit?

Fórum o všem ostatním - kamery, hardware, offtopic, ...
Inoboediens
Příspěvky: 5
Registrován: 26.10.2011, 16:16
Kontaktovat uživatele:

Dobrý den!

V oboru natáčení digitální kamerou a střihu videa jsem naprostý začátečník. Mám pouze zkušenosti s digitálním fotoaparátem a úpravou fotografií. Potřebuji od zkušenějších uživatelů poradit, jakou digitální kameru zakoupit pro své potřeby.
Primárně chci natáčet krajinu a krajinné relikty a různé relikty v krajině vytvořené v průběhu věků lidskou rukou, archeologické vykopávky, pravěké relikty v krajině, archeology při práci na vykopávkách, tedy převážně záběry z exteriétu, ovšem sem tam i nějaký ten záběr z interiéru. Z výše uvedeného plyne, že budu natáčet za horka a třeba i mírného mrazíku, mírného deště, mlhy, v prachu, v šeru, na ostrém slunci, v hustém lese i za stmívání či tmy.
Chtěl bych kameru zn. Panasonic a má představa je tak do 15000,-Kč.
Vím, že u Panasonicu je nabídka velmi široká, ale bohužel stále nejsem schopen si vybrat vhodný typ kamery. Už je to skoro k uzoufání.

Prodejce se mě snaží dotlačit ke koupi kamery Panasonic HDC-HS900 za 27400,-Kč. Věřím, že je to jistě kamera velmi kavlitní, tři čipy, pevný disk 220GB atd. Je vůbec taková kamera vhodná pro mě jako pro naprostého amatéra? Docela mě prodejce na ten kup zlákal, ale jsem si vědom toho, že pokud si koupím tuto kameru, delší dobu nebudu mít na pořízení software pro střih videa a výkonného počítače, jehož sestavu mi prodejce také navrhnul.

Lze najít nějaký kompromis dle mých požadavků kol 15000,-Kč u zn. Panasonic. Nepotřebuji kameru s velmi mnoha tlačítky a funkcemi, které třeba ani nevyužiji, jde mi především o kvalitu záznamu a jeho následnou editaci, tedy střih.