prosím o radu..??(soubor je velký)

Fórum k Pinnacle Studio verze 8 a 9
Petr Daníček

Dobrý den,
Jsem naprostý laik a tak se také pokusím laickým jazykem popsat své trápení..Poté,co se mě podařilo nahrát video z MiniDV kamery,dostal jsem se ještě po zrenderování a tam to končí...Když si chci vypálit asi tak hodinové klas.homevideo na DVD,či CD je to problém,protože soubor má 13 GB a tím pádem ho nedostanu ani na jedno medium...prosím o radu,co mám dělat,popř.co dělám špatně...Děkuji.Petr
Joe-Joe
Příspěvky: 232
Registrován: 01.04.2005, 14:35
Kontaktovat uživatele:

Kolko hodin ma to video z kamery? Tych 13GB je akosi moc. :(
Pri serioznom datovom toku das na placku max. 130minut videa. Je na tebe ci bude niekoho zaujimat kukat 2hodiny zabery napr, z dovolenky. Podla mna je vyhodnejsie spravit video mensie a nechat len zabery ktore su zaujimave.
Mart
Příspěvky: 677
Registrován: 16.01.2005, 18:44
Kontaktovat uživatele:

2 Joe-Joe:
Píše že má hodinu a má to 13GB, asi to bude v DV a špatně jsme to pochopili.

2 Petr Daníček:
DVD vytvoříš tak, že si ve Studiu otevřeš svůj projekt, záložka export a DVD. Nastav si Vyrenderovat ale nevypalovat. Po vyrenderování se ti ve zvoleném adresáři vytvoří spousta "nesmyslů" a v tom je někde adresář DVD, ve kterém je video_ts. Z něj smaž "anchor" a "volume" a vypal přes Nero jako DVD Video. Tím "složitějším" vypálením přes Nero (nebo jiný vypalovací program) můžeš předejít problémům.
V každém případě ale doporučujeme (myslím že všichni) abys to nejdřív vypálil na RWčko a vyzkoušel jestli to funguje jak má.
Pokud bude problém, napiš jak postupuješ a my poradíme ;)
Joe-Joe
Příspěvky: 232
Registrován: 01.04.2005, 14:35
Kontaktovat uživatele:

Petr Daníček Wrote:
-------------------------------------------------------
> Když si chci
> vypálit asi tak hodinové klas.homevideo na DVD,či
> CD je to problém,protože soubor má 13 GB a tím
> pádem ho nedostanu ani na jedno medium...

nie je mi jasne ze 1hod je 13GB.

Petr Daníček