Stránka 1 z 2

EXAC

Napsal: 14.02.2007, 12:46
od Dodo
Verím, že toto fórum sledujú aj ludia z EXAC-u a bavia sa... Známka starostlivosti o užívateľov svojho produktu sa prejavuje v ich odpovedi - nemáme Vás zaregistrovaného, takže sa s Vami a Vašimi problémami nazaoberáme. Mám lepšiu skúsenosť s renovovanou značkou - kúpil som v Nemecku kameru, samozrejme s nemeckým manuálom. Doma mi bez problémov na telefonický dotaz ofotili slovenský návod a poslali domov ! Čo myslíte, kúpim niečo v budúcnosti v EXAC-u, či budem kontaktovať firmu č.2 ?

Re: EXAC

Napsal: 15.02.2007, 08:35
od Dodo
Tu je reakcia p.Křena, majiteľa spoločnosti EXAC :
"Dobrý den,
naše podpora je bezplatná a jedinou podmínkou je registrace a to bez ohledu, kde jste produkt koupil. Důvodem není Vám život stěžovat, ale neposkytovat podporu tomu, kdo sw zkopíruje a používá ho nelegálně. Žádná SW firma neposkytuje podporu bez registrace, nevyjímaje MICROSOFT, ADOBE a jiné. Nedomnívám se tedy, že děláme něco nevhodného."
Jan Křen
EXAC s.r.o.

Re: EXAC

Napsal: 15.02.2007, 13:51
od Mart
No já se tam registroval kvůli devítce, neporadili ("problém bude řešen" nebo tak něco) a když jsem chtěl zrušit registraci (teď mám 10ku) tak mi napsali, že jsem se u nich nikdy neregistroval. Dnes pokládám registraci u exacu za zbytečnou.

Na druhou stranu jejich odpověď kterou jsi napsal je pochopitelná (pokud jim pravidelně píšou lidi, kterým nefunguje PAL protože si někde něco stáhli ...). I když, záleží co jsi měl za probém ...

Re: EXAC

Napsal: 16.02.2007, 13:07
od Dodo
Problémom ešte stále je vypadnutie slovenčiny z Pinnaclu - išla, už nejde a neviem ju vrátiť...

Re: EXAC

Napsal: 27.02.2007, 09:36
od Jiří Soukup
Jen stručně:
- ano, čtou toto fórum i lidi z EXACu

- registrace produktu je velmi jednoduchá, nic nestojí a umožní nám rozdělit uživatele na platící a neplatící

- pokud se někdo z Vas domnívá, že by k nám těžko někdo volal (psal) a přitom něměl legální verzi, pak je na omylu, několikrát denně se ozve uživatel a rovnou oznámí: jsem si stáhl váš software....

- věřím, že každý aspoň trochu soudně uvažující jedinec umí rozeznat rozdíl mezi podporou (servisem) kamery (tu asi opravdu težko někdo někde stáhne či zbastlí na koleně) a mezi podporou softwaru, tím spíše že je naše republika stále na předních místech v SW kriminalitě

- legální vlastník se jednoduše nemá čeho obávat, registrace zabere cca 1-2 minuty

Pro Marta: chápu že pro zdatného uživatele je naše podpora zbytečná, na druhou stranu drtivá většina uživatelů je video-počítačově zcela netknutá (což je vidět často i na dotazech zde) a ty se bez pomoci (ať už na fórech, nebo u nás) nebejdou. Také netvrdím že umíme poradit se vším (bohužel), nicméně nikdo není dokonalý (ani my, ani software).

Pro DODO: slovenština do programu Pinnacle Studio 10 (Plus) oficiálně neexistuje. Pokud někdo nabízí lokalizaci do slovenštiny, pak zcela mimo výrobce, firmu Pinnacle.

Re: EXAC

Napsal: 13.03.2007, 17:06
od Dodo
Nuž, beriem túto odpoveď len ako plácnutie do vody... Aká bola pripomienka Marta ? A odpoveď na ňu ? Vyčerpávajúca ? Ťažko !!! A k mojej otázke - nepýtal som sa na slovenčinu do PS10+, toto je fórum k 9-ke. A o slovenčinu či češtinu ide v podstate v súvislosti s používaním titulkov, kde tieto jazyky používajú háčky, čárky, kolečká a pod. a tie mnohým nefungujú !
Dá mi Exac záruku, že keď sa zaregistrujem, odstránia môj problém ? Podľa príspevku Marta o tom nie som presvedčený, takže nepociťujem potrebu registrácie, ktorá, napriek rôznym uisteniam, je zneužiteľná.

Re: EXAC

Napsal: 14.03.2007, 11:48
od Mart
Můj problém nejspíš předali k řešení dál - přece jenom, jsou jen distributorem.
Šlo o problém kdy se "trhaly" prolínačky při exportu na pásku s určitým nastavením zvuku. Dalo se to obejít přerenderováním do DV a pak poslat na pásku, takže to nebyl až tak závažný problém.

Pokud bych měl problém možná bych zkusil napsat přímo na fórum pinnacle - webboard.pinnaclesys.com a pak až bych se obrátil na exac.

Podle toho co píšeš to ale vypadá spíš na problém fontů. Mám spoustu fontů z různých Corelů apod. a dost jich taky nefunguje s diakritikou.

Re: EXAC

Napsal: 14.03.2007, 22:29
od Maron
Ahoj lidi,
nevíte, jestli bude chodit P9 po Vistou? Oboje budu kupovat, tak bych nerad udělal botu.

Re: EXAC

Napsal: 19.03.2007, 14:58
od Dodo
Marton : Na Vistu je samostaná vetva ...
Mart : Ono to bude asi spôsobené Windovsom - stiahol som "české" fonty v práci, boli s háčkami a pod., no doma som ich po otvorení mal bez háčkov...Pritom vo Worde mi normálne všetko funguje !

Re: EXAC

Napsal: 13.05.2008, 17:31
od Čamr Oldřich
Poradí mě někdo,jak dostat češtinu do Pinaccle 7 ? Program jsem dostal při nákupu kamery včetně CD pro počwštění.To nikdy nešlo ale pak jsem někde sehnal radu na internetu a povedlo.Teď jsem převáděl PC na W XP Home a čeština se ztratila.Jsem ročník 1940 a naprosto mě ten program vyhovoval.Tak často nenatáčím,slouží mě jenom k natáčení vnoučat většinou.Počítačům moc nerozumím,proto prosím o případný návod jak pro začátečníky,děkuji.