Export videa z Pinnacle 15 přímo na youtube.com

Fórum ke všem verzím Pinnacle Studia 10 až 15
Vladaa
Příspěvky: 3
Registrován: 25.11.2017, 17:40
Kontaktovat uživatele:

Zdravím všechny. Máte nějaké zkušenosti s exportem videa z prostředí Pinnacle Studio HD Ultimate 15 přímo na youtebe.com?
Chce to po mně ID uživatele a heslo a já nevím co tam mám správně napsat.
Mám k dispozici jen přihlašovací jméno do svého účtu na youtube.com a k tomu příslušné heslo a to nefunguje.
Důvod proč to chci exportovat přímo z Pinnacle 15 je ten, že se domnívám, že se sníží množství konverzí při nahrávání do účtu na youtube a tím by se mohla trochu zlepšit kvalita uloženého videa.
Samozřejmě ten jednoduchoučký postup kdy si video vytransportuji na disk třeba ve formátu avi a pak to avi nahrávám do youtubu tak to mi jde a to umím. Ale je tam pár konverzí navíc a to se podepisuje asi na kvalitě.
Hraju si na chytrého, ale opak je pravdou. Akorát jsem zakoupil tři knihy na téma "Práce s youtube" a to přímé nahrávání z Pinnacle 15 do youtube bych docela rád zmáknul.
Jirka M
Příspěvky: 117
Registrován: 15.03.2017, 07:24
Kontaktovat uživatele:

Dnes se musí přihlásil z PS nejdříve heslem Google.
Janesy
Příspěvky: 10
Registrován: 06.06.2012, 19:14
Kontaktovat uživatele:

Já mám dtto problém, ale svůj kanál na YT mám propojený s účtem Google. do YT se přihlašuji přes účet na Google, ale cca rok mi na YT nejde přímo z Pinnacle 18 ultimate nahrávat. Je pravdou, že jsem to řešila tím, že jsem video exportovala ve formátu MPEG4-1920x1080p, kodek H264 a pak "hodila" na YT, ale jak píše pán shora, přijde mi, že je horší kvalita, než když jsem video exportovala přímo z programu. Můžete poradit? Díky Jana
Jirka M
Příspěvky: 117
Registrován: 15.03.2017, 07:24
Kontaktovat uživatele:

[attachment 1246 ExportPS18YouTube.docx]

Zkoušel jsem export z PS18 a jde to normálně.
Přílohy
Export PS18 YouTube.docx
(67.6 KiB) Staženo 43 x
Janesy
Příspěvky: 10
Registrován: 06.06.2012, 19:14
Kontaktovat uživatele:

Takže bude problém zřejmě u mne. Myslíte, že by pomohla nová instalace PS? Už si s tím fakt nevím rady :( Díky za reakci
Jirka M
Příspěvky: 117
Registrován: 15.03.2017, 07:24
Kontaktovat uživatele:

Podle mne je nová instalace zbytečná, ale spíše jde o účet u Googlu povolení oprávnění používat osobní údaje. Zkontrolujte své přihlašovací údaje u Googlu. Když vyšla minulý rok nová vyhláška o ochraně osobních údajů, musel jsem to řešit znova. Nejsem na to odborník, ale zkuste to s někým zkontrolovat.

Normální postup u exportu v PS18:
1, zahájit publikování
2, povolit přístup na YT, dát OK
3, objeví se správa účtu YT a chce povolit oprávnění k používání vašich údajů, dát Povolit
4, naskočí okno exportu na YT
Janesy
Příspěvky: 10
Registrován: 06.06.2012, 19:14
Kontaktovat uživatele:

Přesně tohle vše (krok po kroku) dělám, naskočí okno exportu na YT a po nějaké době vyskočí hláška, že se export nevydařil a video bylo smazáno :(.
Účet u Google zkontrolován, vše OK.................. :( Děkuji za radu.
Jirka M
Příspěvky: 117
Registrován: 15.03.2017, 07:24
Kontaktovat uživatele:

Omlouvám se, ale musím dát za pravdu, že to nejde. Udělal jsem si test a je to přesně tak. Render se udělá celý, ale odesílání se nespustí. Udělám dotaz na Exac.
Zatím je jediná možnost. Spustit normálně export na YT. Vytvoří se složka s filmem na Users/xxx/videos. Než dáte na hlášku error OK, tak zkopírujte hotový export ze složky Users/xxx/Videos do jiného umístění a video dát ručně nahrát na YouTube.
Film se z této složky smaže až po kliknutí na OK.
Zkoušel jsem to a jde to. Kvalita videa pro YT je taková, jakou si nastavíte na exportu.
Janesy
Příspěvky: 10
Registrován: 06.06.2012, 19:14
Kontaktovat uživatele:

Neomlouvejte se, jsem ráda, že se mnou se snažíte problém řešit a poradit. Zkusím "jet" podle Vaší rady při exportu na YT. Ale vzhledem k tomu, že mmt stříhám dost velká videa, budete možná mít odpověď od Exacu dříve, než já to na YT nahraji. V každém případě jsem zvědavá, co se dozvíte. Hezký večer.
Jirka M
Příspěvky: 117
Registrován: 15.03.2017, 07:24
Kontaktovat uživatele:

Velice ochotně mě odpověděl pan Šaršoun Exac
Dobrý den,
v první řadě Vás musím upozornit, že technickou podporu poskytujeme
pouze pro poslední dvě vydané verze programu, tedy aktuálně pro Studio
21 a 22. Pro starší verze programu technickou podporu neposkytujeme a
případné potíže u těchto verzí tedy musí řešit uživatelé sami například
s využitím informací volně dostupných na internetu nebo s jinými
uživateli na nějakém diskusním fóru a podobně. Chcete-li i nadále
využívat technickou podporu od naší firmy mohu doporučit jedině upgrade
softwaru na aktuální verzi Studio 22.
Zamčeno
  • Informace
  • Kdo je online

    Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host