Track č.1 má nastavený Compositing Mode kterým ovlivňuje všechny stopy pod ním. Tohle snadno vyřešíš, když pro tracky 2 a 3 nastavíš dědění kompozice tlačítkem "Make Compositing Child". Pro další tracky se automaticky použije compositing mode "Source Alpha".
Další problém ti ale způsobí, že projekt má nastavený "Stereoscopic 3D mode" kvúli posunu barev ve druhé stopě, což bude mít za následek snížení saturace barev vložených klipů. Řešení se nabízí několik:
1. Upravit saturaci vkládaných klipů, to je ale čuňárna (nevhodná varianta)
2. Vyrendrovat vytvořený glitch-effect samostatně s Alfa kanálem a ten pak použít jako klip v projektu. Pro rendrování s alfa kanálem (pro zachování průhlednosti) je potřeba nainstalovat Quicktime kodek, ale to už je mimo téma tohoto vlákna.
3. Nenastavovat "Stereoscopic 3D mode" (nechat na Off) a pro posun barev ve druhé stopě použít fx filtr "RGB Shift" od NewBlue (není součástí Vegasu, dá se dokoupit).